Kerstbomen versieren in Hoeven

Ook dit jaar heeft de Samenstichting voor ons weer een paar mooie kerstbomen weggezet in diverse wijken om te versieren. Kijk op de plattegrond waar ze allemaal staan. De Samenstichting heeft al voor wat lampjes en versiering gezorgd, maar de bomen mogen nog veel mooier versierd worden. Misschien heb je thuis nog wat versiering liggen die je zelf niet nodig hebt of wil je zelf wat maken. Alle versiering is welkom. Hou er wel rekening mee dat het weersbestendig is. De leden van de Samenstichting wensen u fijne feestdagen!

Hoe werkt het?

• Zoek de kerstboom in jouw wijk op (zie kaart hieronder)
  • Versier deze samen met je familie, vrienden en buren de kerstboom
  • Geniet samen van een vrolijke en verlichte kerst!

Speurtocht langs de bomen?

De scouting heeft ook dit jaar de bomen weer van ballen voorzien die bij een speurtocht horen. De speurtochten zijn te spelen vanaf donderdag 22 december tot donderdag 5 januari. Er zijn 2 speurtochten, 1 voor kinderen tot 7 jaar en 1 voor kinderen vanaf 7 jaar. Die vanaf 7 jaar is wat moeilijker, maar als je ze allebei wil doen, kan dat natuurlijk ook. Als je de oplossing hebt, kan je die sturen naar de Samenstichting via het digitale formulier uit de link tot 6 januari. Je maakt dan kans op een leuk prijsje.

Stuur je oplossing naar: https://forms.gle/ug7K3WpMB5LoGMwE7

Kerstspeurtoch 2022