VACATURE nieuw bestuurslid

Volg jij met interesse de ontwikkelingen in ons dorp? Hecht jij waarde aan de leefbaarheid van Hoeven? En vind je het leuk om daar een steentje aan bij te dragen?

Als bestuurslid van de Samenstichting kun je je hier voor inzetten!

We zijn altijd op zoek naar nieuwe leden om deze mooie vrijwilligersclub te versterken. We vinden het belangrijk dat we Hoeven breed vertegenwoordigen. Van jong tot oud, maar ook op verschillende interesse gebieden. Denk daarbij aan veiligheid, wonen, verkeer, spelen, buurtverbinding en voorzieningen. Onze bestuursleden zijn actief binnen of verankerd met een of meer van deze gebieden.

Wil jij ons komen versterken of wil je er meer over weten? Neem een kijkje op onze website, Facebook of Instagram om te zien wat we allemaal doen. Neem contact op met een van de bestuursleden van de Samenstichting of stuur een bericht naar info@samenstichtinghoeven.nl

We gaan graag met je in gesprek!

De Samenstichting Hoeven bestaat uit:
Frans Buijs (voorzitter), Suzan Peters-van Oosterhout (secretaris),  VACATURE (penningmeester), , Thomas van Tetering, Hans Venneman,  Peter Wapstra, Joyce Hoogers, Debby Santbergen-Koevoets, & Meintje Buijsen-Loose.